Lovsangskonsert 17.april kl 19:30

Vi inviterer deg til en uforglemmelig kveld med den anerkjente norske lovsangsartisten David André Østby, som i år feirer 20 årsjubileet for at hans første låt ble utgitt. Denne kvelden vil vi både kunne synge med på flere av David Andrés mest kjente låter, men også sette oss ned og ta imot musikk og tekster.

📅 Dato: 17.April
🕖 Dører åpner: 19:00
🎤 Konsertstart: 19:30
📍 Sted: Filadefiakirken Hamar

David André Østby har beriket oss med over 150 sanger de siste to tiårene, og nå er han klar for å feire jubileet for sin første låt med en lovsangsturné i april 2024. Filadelfiakirken Hamar er første stopp på turnéen, hvor vi vil dykke ned i hans musikalske reise og oppleve lovsangen som har rørt millioner.

Blant Davids mest kjente sanger er:
"Gi Meg Jesus"
"All Because of You"
"Graven er tom"
"For så langt"
"Du sier"
"Stor er din trofasthet"
"Syng det ut"

David André:
"Når jeg skriver sanger, ser jeg ofte for meg mennesker i min egen kirke. Jeg ønsker å skrive sanger som hjelper mennesker til å sette ord og toner på verdens største mysterium – at Gud ble menneske og ble en av oss,"

Spesiell gjest: Vetle Jarandsen
På scenen vil David André ha med seg sin samarbeidspartner, medlåtskriver, og lovsangsleder Vetle Jarandsen, som vil bidra til å gjøre denne konserten enda mer minneverdig. Vetle er snart aktuell med nytt album.

💫 Billetter:
Billettene er nå tilgjengelig!

Se mindre

Hamar, Norway