Bibelen til alle, Hamar

Tusen hjertelig takk til deg som har bidratt til å nå målet. Alle husstander i Hamar er nå besøkt i disse dager!

For en fantastisk innsats som er gjort! I disse dager blir de siste husstandene besøkt og da har alle husstandene i Hamar fått tilbud om en Bibel.

Tusen takk til deg som har bedt, gått med bibel, pakket bibel, bakt og vært med å bidra til å gi Bibelen til alle i Hamar.

Hva skjer etter utdelingen?

Torsdag 4.mai kl.19-21 kommer Joakim Magnus til Hamar Frikirke for å pakke ut Lukasevangeliet for oss. En smakebit av Bibelen. Dette arrangementet er til for de kirkefremmede, så som er kristen får ikke lov til å gå dit uten å ta med en ikke kristen!

Mandag 8.mai kl.19:00 i Hamardomen: Gud signe vårt dyre fedreland. Norge historie sett gjennom troens øyne. Les mer.

Vær med å be om disse biblene som er delt ut blir lest og at Den Hellige Ånd kan lede mange til frelse.