
I dagene rundt Kristi himmelfartsdag ønsker vi i Filadelfiakirken Hamar å rette blikket mot misjon. Før Jesus ble tatt opp til himmelen, ga han disiplene et oppdrag som fortsatt gjelder i dag: å gå ut med evangeliet, gjøre mennesker til disipler og være hans vitner.
Derfor setter vi av disse dagene til å løfte fram misjonsarbeidet, be for dem som står i tjeneste, og minne hverandre om at vi har blitt er sendt. Misjon handler ikke bare om andre land. Det handler også om å leve med åpne øyne, åpne hjerter og villighet til å dele troen der Gud har satt oss.
Programmet for misjonsuka
Søndag 10. mai kl. 11.00
Gudstjeneste, Anne Lise S Valle taler
Infostand om misjonsarbeidet vårt
Tirsdag 12. mai kl. 19.00
Bønn for misjon
Torsdag 14. mai kl. 18.00
Gudstjeneste, Kjell Erichsen taler
Vi håper du vil være med disse dagene. Hjertelig velkommen til Misjonsuke 10.–14. mai.